مارکتینگ آفلاین در گردشگری سلامت

گردشگری سلامت
ویروس کرونا روی پوست ۹ ساعت زنده می‌ماند
اکتبر 12, 2020
گردشگری سلامت
توصیه‌های سلامتی برای دوره دورکاری در شرایط کرونایی
اکتبر 14, 2020

مارکتینگ آفلاین در گردشگری سلامت

سرمایه‌گذاری‌های دولتی و برندینگ و قیمت‌گذاری اصولی در صنعت گردشگری سلامت از اهمیتی حیاتی برخوردارند، اما اگر نتیجه این تلاش‌ها در قالب‌های مختلف منتشر نشود و مورد توجه مشتریان بالقوه قرار نگیرد، تمام زمان، انرژی و سرمایه‌ای که برای رشد اولیه به کار رفته هدر می‌رود. به دلیل وابستگی دو مراحل ابتدایی به مارکتینگ، می‌توان آن‌ را مهم‌ترین مرحله برای حفظ بازدهی صنعت گردشگری سلامت دانست.
مارکتینگ به دو بخش آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شود. اولی که از نامش هم پیداست، بر بستر اینترنت شکل می‌گیرد و بخش اعظم مارکتینگ گردشگری سلامت را تشکیل می‌دهد. اما امروز به بخش آفلاین و غیراینترنتی مارکتینگ در گردشگری سلامت می‌پردازیم. مارکتینگ آفلاین در گردشگری سلامت خود به دو بخش کوچک‌تر تقسیم می‌شود،‌ مارکتینگ تبلیغاتی و مارکتینگ کیفی. مارکتینگ تبلیغاتی عموما توسط شرکت‌های تسهیل‌گر گردشگری سلامت و بعضا توسط کشورهای مقصد یا بیمارستان‌ها صورت می‌گیرد. مارکتینگ کیفی اما مستقیما نقش تبلیغاتی ندارد و غالبا توسط بخش پزشکی-اجرایی مقاصد گردشگری سلامت انجام می‌شود و مستقیما بر محور عملکرد آن‌ها در قبال گردشگران سلامت قبلی‌ است.

#گردشگری #سلامت #پزشک #پزشکی #دندانپزشک #دکتر #گردشگری_سلامت #توریست #چشم_پزشک #پرستار #بین_الملل #ویروس #درمان #گردشگری_پزشکی #توریست #توریست_سلامت #توریسم #توریسم_سلامت #دکتر #کرونا #کوید_19 #بهداشت #Tourism #health_tourism #medical_tourism #Medical #doctor #coronavirus #Covid_19 #Health

mjs
mjs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *